Planificari/realizari de weekend

Planificari/realizari de weekend
Stiu ca sunt(em) multi care strambam din nas cand este vorba de planificare :) Dar vreau sa va dau un exemplu personal ca sa vedeti ca planificarea conteaza.

Pentru azi mi-am propus mai multe activitati si am sa va spun doar ce am reusit sa realizez din cele planificate.



Pana la ora 13 am fost la Regionala Forever Oltenia. Intre 13 si 15 am mancat si am scris articolul de mai sus :)

La ora 15 am fost la alergare, v-am spus deja ca ma pregatesc pentru cros.

Acum scriu articolul si privesc meciul Gyor - Oltchim. Hai alchimistele!

Dupa handbal merge la fix un tenis de masa, iar dupa, o bere cu prietenii :)

Cam acesta este programul pentru azi, au mai fost si altele planificate dar n-au iesit :(

Voi ce ati facut azi?

Etichete: ,