Alte ingrediente: bun-simt, utilitate, calitate, optimism.
Fara E-uri, dar cu cateva EU-ri:
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei

EnJOY Clean 9


Forever Clean 9 - detoxifiere si controlul greutatii corporale
Am tot zis despre detoxifiere si rolul ei pentru pastrarea sanatatii iar azi a venit timpul sa mai si fac.
Exact 9 zile fac o cura de detoxifiere pe baza de Aloe Vera, folosind programul Clean 9 de la Forever.

Azi este prima zi si voi consuma doar:
Nu este prima data cand fac "curatenie generala" in organism, iar daca vreti sa cititi despre experientele trecute cu Clean 9, am inclusiv programul pe zile:  ziua 12345678 - 9.

Spor detoxifiator!

4 comentarii:

  1. Chiar daca nu e prima data cand faci cura,eu itit doresc succes!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Interesanta reteta, cred ca voi incerca si eu, am testat pana acum doar Colon Help. Succes!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu il incerc de doua ori pe an, de vreo 3 ani :)

      Ștergere

Comentati va rog. E democratie :)
Va place? Un Like, e gratis :))
Vreti sa va mai placa? Apelati la abonare blog prin e-mail. Tot gratis :)))

 
toateBlogurile.ro