Alte ingrediente: bun-simt, utilitate, calitate, optimism.
Fara E-uri, dar cu cateva EU-ri:
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei

Clean 9 ziua #3: mancare gatita

Pana acum Aloe Vera a fost de baza, in sensul ca in primele 2 zile am consumat aproape 1 litru de gel de Aloe Vera.

Din ziua a 3-a in program isi face loc si un meniu de 600 de Kcal de mancare gatita.

Hai sa va fac pofta cu ce-am pregatit pentru azi. Am pregatit in sensul ca eu am pescuit pestele din Real (da, este si peste de acvacultura si peste pescuit, iar eu am luat din cel pescuit :).

Tot eu am cumparat si restul ingredientelor, am curatat pestele si am facut salata de varza si morcovi.

Pentru imagine este raspunzatoare sotia mea, care a gatit chefalul la cuptor si a pregatit mamaliga.

Spor!

12 comentarii:

  1. O,ce masa delicioasa...mi-ai facut pofta de peste la cuptor,eu am ceva marinat...maine ce mai gatiti?eu am facut o mancarica de varza care s-a terminat.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu l-am mancat tot, ca era cam mult. A mai ramas pestele cel mare. Maine ori peste ori ce se mai gandeste Monica sa faca. Auzii ceva de pilaf, dar mie-mi place mai mult pestele :) Spor!

      Ștergere
    2. Aha,bravo!Eu am facut macaroane cu branza sarata si cateva oua,la cuptor.

      Ștergere
  2. Offf! Fiecare cu ce poate :) Am mai spus o: cine are sotie sa o pastreze :) E buna si supa mea de broccoli :) Referitor la gelul de aloe, eu cand l am luat prima data (60 ml/zi) aveam niste stari f urate in prima, a doua saptamana, de la procesul de detoxifiere. Cum poti sa iei aproape 1 l in 2 zile? Eu ma tineam de pereti sa pot merge...ma dureau toate cele, ameteam. A doaua oara am inceput cu o cantitate mai mica si am marit o treptat.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca te-ai simtit rau inseamna ca ai acumulare foarte mare de toxine,saiu mai exact ai mari probleme de sanatate iar gelul iti trage semnal de alarma...acolo unde doare mai tare,acolo e problema sau problemele...si mi-era greata in primle zile apoi mi-a trecut,si am avut si caz de cancer,care vomita cand a inceput sa-l ia,dar apoi a continuat...numai asa te pui pe picioare...ia-ti suplimentele necesare pe langa Gel si ai sa vezi cum iti multumeste corpul...

      Ștergere
    2. Gianina, iti multumesc pentru raspuns!:) Eu si familia mea folosim produsele de la Forever din anul 2001. Un membru al familiei mele a fost salvat de aceste produse. Medicii au ridicat din umeri neputinciosi iar dupa 2 luni de tratament, exclusiv cu aceste produse, analizele i au uimit, reactia medicului a fost "IMPOSIBIL!". Cat despre mine fac cate o cura cu ceea ce simt nevoia, ma mai uit pe cate o schema de tratament, mai vorbesc cu medicul lor. Am spus doar ca am nevoie sa o iau incetisor, o doza mare este prea puternica pentru mine :) poate si pentru faptul ca am 50 kg :)Sunt total impotriva medicamentelor sintetice.

      Ștergere
  3. Eu cu Clean 9 am inceput prima data, adica asa am luat contact cu Forever si Aloe Vera :) Probabil ca sunt mai compatibil cu planta, pentru ca n-am avut neplaceri. Fac 2 cure de 9 zile de 2 ori pe an, de vreo 3 ani :) Si doar in primele zile este cantitatea asa de mare, 480 ml/zi, pe urma scade la jumatate :)) Poate ma ajuta si faptul ca in restul anului nu manac carne miercurea si vinerea, iar asta este tot un fel de detoxifiere de mai mica amploare.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca este vorba de compatibilitate, cred ca mai degraba de cantitatea de toxine acumulate. Cat despre carne nu esre singura responsabila cu toxinele din organism...eu nu mamanc carne de 2 ani, ar trebui sa fiu ok si sa pot bea un bidon o data :))) Glumesc! Multa sanatate si felicitari sotiei pentru toate bunatatile pe care le prepara! :)

      Ștergere
    2. Pai atunci cand am luat Clean 9 prima data mancam carne la fiecare masa. Consumam mezeluri si alte prostii, plus cate medicamente oi fi luat degeaba in perioada aia. De-asta zic ca depinde si de compatibilitate. Am invatat la nutritie ca fiecare grupa de sange are particularitatile ei nutritionale, dar si in cadrul aceleiasi grupe, fiecare suntem unici, cu particularitatile lui. Multumesc, spor si sanatate!

      Ștergere
  4. Ha! De data asta nu mi-e pofta pentru ca am avut si eu peste cu legume in meniu vineri :D Cativa pestisori inconjurati de legume si pusi la cuptor au constituit masa familiei noastre:D Una extrem de gustoase mai ales ca noua ne place pestele!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi tot "pestisori" am avut. Azi am reusit sa-i terminam :) Spor!

      Ștergere

Comentati va rog. E democratie :)
Va place? Un Like, e gratis :))
Vreti sa va mai placa? Apelati la abonare blog prin e-mail. Tot gratis :)))

 
toateBlogurile.ro