Alte ingrediente: bun-simt, utilitate, calitate, optimism.
Fara E-uri, dar cu cateva EU-ri:
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei

Miercurea fara carne 10Iulie


Bine v-am regasit la o noua zi de miercuri fara carne, cu totul speciala. Speciala pentru ca meniul este pregatit de mine. Mai putin masa de pranz, din motive obiective :)

Pentru de dimineata am avut salata de vinete
salata de vinete
si ardei copti.
Ardei copti
La pranz o pizza vegetariana (n-am preparat-o, dar eu am comandat-o).
pizza vegetariana
Seara am dovlecei la cuptor, cu usturoi, ulei de maslinelamaie si ierburi de Procence,
dovlecei la cuptor
alaturi de mamaliga.
mamaliga facuta de mine
E prima data cand am pus-o de mamaliga, asa ca am pozat-o din unghi, sa se vada si coaja si sectiunea.

Pofta buna fara carne!

4 comentarii:

  1. Buuun.Dimineata,si noi,tot slata de vinete am avut dar cu rosii nu cu ardei copti(nu mi-a dat prin cap,cred ca eram somnoroasa :D),la pranz am avut ciorbita de pastai verzi,racoaroasa si dovlecei "fripti" ,arata cam ca ai tai,dar cu mujdei de usturoi.La pizza m-am gandit si eu pentru seara,eu fac numai vegetariana,dar mi-am adus aminte ca n-am oua si nici lapte,asa ca s-ar putea sa fac paste(fundite) cu cascaval afumat,de casa.Suna bine,nu?Sa ai pofta daca inca n-ai luat cina!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Suna foarte bine, dar nu-mi faci pofta pentru ca masa mea de seara e pe la 17:00 - 17:30. Spor!

      Ștergere
  2. Meniul meu de azi:- dimineata - 3 felii de paine prajita cu unt,2 cu pate vegetal si 1 cu gem de caise,alaturi de ceai de aloe;
    - pranz - ciorbita de fasole verde cu cartofi si dovlecei,acrita cu bors;
    - pe la 17,00 : o cana de lapte cu turmeric (condiment indian),2 felii de paine,una cu branza de capra si cealalta cu dulceata de visine;
    -seara, la 20,00 : ciuperci pleurotus la cuptor cu ulei de palmier,usturoi si vin alb,alaturi de salata de rosii din gradina si branza de capra :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i rau, dar dupa 18:00 nu mai mananc decat eventual o bere :)

      Ștergere

Comentati va rog. E democratie :)
Va place? Un Like, e gratis :))
Vreti sa va mai placa? Apelati la abonare blog prin e-mail. Tot gratis :)))

 
toateBlogurile.ro