Forever Clean 9, detoxifiere de toamna

Clean 9 - Aloe Vera gel, Polen, Garcinia, Ultra Lite
Dupa ce am inceput anul cu o detoxifiere in 9 zile, de ieri am inceput o noua tura de detoxifiere cu Clean 9 de la Forever, sezonul de toamna.

Asta inseamna ca in primele 2 zile mananc doar gel de Aloe Vera, Polen, Garcinia, Ultra Lite si multa apa (vezi link-ul de sus). Nu va speriati, sunt hranitoare si naturale si-ti dau suficienta energie.

De exemplu ieri am alergat in parc vreo 2 km, pe urma am mers pe jos pana-n centru la Protestul Anti-Cianuri, am strigat, am marsaluit. M-am intors tot pe jos si sunt bine sanatos.

Azi este a doua zi, cu aceleasi ingrediente, iar de maine fac loc in program si unui meniu de 600 kilocalorii, cu mancare gatita.
Clean 9
Spor detoxifiator!

Etichete: , , , , , , , ,