Miercurea fara calorii, cu sport si apa

sport pentru toti, de la mic la mare
Nu m-am apucat de sporturi nautice, stati linistiti :) V-am spus deja ca tin o cura de detoxifiere de 9 zile cu ajutorul programului Clean9 de la Forever.

Azi fiind miercuri poate va asteptati la miercurea fara carne, dar cum Aloe Vera, polenul, garcinia si "hrana cosmonautilor" n-au carne, am tinut cele 2 zile fara carne la inceputul programului.

Probabil ca azi o sa mananc si carne in cadrul unui meniu de 600 de kilocalorii, dar n-am sa vorbesc despre mancare si calorii ci despre miscare, detoxifiere si apa.

Am inceput programul de detoxifiere duminica, avand 78,6 kg (a fost bine in vacanta :) Azi m-am cantarit din nou si am 75,4 kg. 3 kg si ceva in 4 zile este o scadere, dar este important sa intelegeti ca nu numai caloriile fac parte din ecuatie.

De hranit m-am hranit, caci si Aloe Vera si Polenul si Ultra Lite sunt hranitoare si pline de vitamine si minerale. Dar ca sa fie detoxifierea corecta, programul se completeaza cu multa apa si cu miscare.

Eu de obicei beau apa corespunzator si fac miscare in fiecare zi, dar in cele 9 zile mi-am propus sa fac mai mult decat de obicei. In mod normal fac gimnastica de intretinere dimineata si/sau merg pe jos vreo 3 km. Aceasta este miscare minima, la care mai adaug tenis de masa sau alergare prin parc.

Ieri de exemplu am facut gimnastica de intretinere si dimineata si la pranz, am mers pe jos 3 km si am alergat in parc 2 km. Daca n-ar fi fost meciul cu Turcia ar fi fost si-un tenis de masa in program :)

La detoxifiere sunt importante si miscarea si apa, dintr-un motiv foarte simplu. Sistemul limfatic, cel care transporta toxinele spre eliminare, este mai "vioi" cand organismul este hidratat, iar miscarea stimuleaza eliminarea toxinelor. Sistemul limfatic nu are un organ conducator, dar se considera ca pulpa piciorului este "inima" sistemului limfatic. Miscarile care angreneaza muschii piciorului stimuleaza limfa si eliminarea toxinelor mai cu spor(t).

Odata toxinele eliminate, organismul functioneaza mai usor si se regleaza metabolismul, scaderea in greutate fiind un efect secundar si benefic.

Am testat reglarea metaboslimului pe fierea mea. 7 ani m-am chinuit cu probleme din cauza fierii, care este dublu-septata din nastere. Dupa prima detoxifiere s-a reglat metabolismul iar fierea mea care functionase bine pana la 30 de ani si-a revenit. De 4 ani nu mai am probleme cu fierea (care este la fel de dublu-septata), dar de 2 ori pe an tin cura de detoxifiere de 9 zile.

Spor detoxifiator!

Etichete: , , , , , , , ,