Miercurea fara carne 17 Iunie

Miercurea fara carne 17 Iunie
Bine ati revenit la Miercurea fara carne. Iata care a fost meniul meatless al zilei.

Pentru de dimineata am mancat paste cu sos de rosii, asa cum se vede si-n imaginea de la inceput.

La pranz m-am racorit cu o salata de varza, marar si crutoane. Daca nu stiati, salata de varza este printre salatele cu cele mai putine calorii (deci salata sanatoasa e cea de varza, nu salata cu piept de pui si maioneza). Asa ca am decis s-o imbogatesc cu un pic de paine. Mie imi place painea mai uscata, dar acum bagheta devenise sfaramicioasa. Am taiat cu atentie painea, am stropit cu ulei de masline, condimente si sare
paine uscata
si am perpelit bucatile de paine astfel pregatite intr-o tigaie incinsa de teflon.
crutoane
Asa arata salata mea de varza cu crutoane si bineinteles cu marar, ulei de masline si lamaie.
salata de varza cu marar si crutoane
Am mai mancat si inainte, dar pana spre seara mai dau o raita la visine, ca sunt atat de coapte incat cad singure din copac si e bine sa ma nimeresc si eu gura-casca pe-acolo :)
visine coapte
Seara mai mult ca sigur va fi o salata de rosii, cu ceapa verde si branza. Asa a fost, alaturi de cartofi noi intregi, cu mamaliga si usturoi verde. Doar ca n-am facut poza :)

Pofta buna fara carne!

Update: Despre Miercurea fara carne a scris si Sanda.

.

Etichete: , , , ,