Miercurea fara carne si fara toxine

Miercurea fara carne si fara toxine
Va spuneam ca sunt intr-un program de detoxifiere pe baza de Aloe Vera timp de 9 zile. Si daca detoxifierea a inceput exact in Miercurea fara carne in care am mancat doar Aloe Vera si alte ingrediente din Clean 9.

Din ziua a treia am inceput sa mananc si o masa de 600 - 800 kilocalorii si azi fiind Miercuri, am zis ca masa de pranz sa respecte Miercurea fara carne chiar daca "pentru de dimineata" si seara imi continui programul de Clean 9 cu Aloe Vera.
meniu cu Aloe Vera si Clean 9
La pranz mi-am pregatit salata de vinete facuta in casa si oua ochiuri. Ochiurile sunt fara prajeala, adica daca tot ne tinem de dieta le-am preparat direct in tigaie, fara ulei.
oua ochiuri fara ulei
Vinetele erau coapte de-acasa, 
vinete coapte
doar le-am tocat si le-am adaugat ceapa verde si ulei de masline.
ceapa verde tocata
Pe seara mai bag o alergare prin parc si cam asta este meniul zilei de Miercuri fara carne.

Pofta buna fara carne si fara toxine!

Update:
Eu n-am avut nimic dulce in programul de azi dar daca v-a scazut glicemia va poftesc la Raluca pe blog la o salata de fructe. La Camelia gasiti o varza scazuta alaturi de alte bunatati fara carne.

Etichete: , , , ,