Craiova Blog-Meet 26 Mai '12

Craiova Blog Meet 26 Mai 2012
Doar cateva zile mai sunt pana la intalnirea (din Mai) a bloggerilor craioveni. Data o anuntasem deja la Blog-Meet-ul din aprilie dar e bine s-o reamintim si mai aproape de intalnire.

Intre timp am mai prestat blogosferic la Nokia Demo Day Craiova, la Craiova Blog-Roll si chiar in deplasare la Bucuresti Blog-Meet, unde am aflat ca bucurestenii ne invidiaza pentru intalnirile noastre lunare.

Si eu i-am invidiat ca la a doua strigare s-au strans dintr-un foc 15 persoane (pe o vreme neprielnica).
Si mai ales pentru faptul ca raportul bloggeri-bloggerite a fost cam 1:1.

Zic eu ca din aceste "invidii" reciproce sa iasa intalniri cat mai reusite si la Craiova si la Bucuresti.

Nu in ultimul rand, pentru ca la intalnirea de la Bucuresti am fost 6 bloggeri olteni, sper ca si la intalnirile de la Craiova sa largim aria si sa vina si bloggeri olteni.

Acestea fiind spuse va astept in numar cat mai mare sambata, 26 mai, ora 19 la Restaurantul Gringo - Str. Imparatul Traian (Siloz), vis a vis de biserica din Valea Rosie.

De data aceasta intalnirea va avea loc in locatia de la subsol.

Spor!

Etichete: ,