Miercurea fara carne 06 Ianuarie

Miercurea fara carne 06 Ianuarie
Bine v-am regasit si-n 2016 la Miercurea fara carne! Sa ne auzim sanatosi in continuare si sa ne bucuram de cele mai bune meniuri! Dar pana atunci uite ce-am savurat eu azi.

Pentru de dimineata am avut icre de hering pe paine pave (nu mai mancasem de mult timp icre si cam pofteam :)

La pranz mi-am facut o salata orientala
salata orientala
pe langa care am mai potrivit si mamaliga coapta cu branza.
mamaliga coapta cu branza
Cartofii i-am fiert in coaja, ca sa se pastreze toti nutrientii in interior, i-am scos afara sa sa raceasca si abia apoi i-am taiat si amestecat cu restul ingredientelor.

Seara cred ca ma bag la o zacusca si muraturi, daca nu cumva imi vine vreo alta idee :)
zacusca si muraturi
Pofta buna fara carne!

Etichete: , , , , ,