Argi+, cu L-arginina


Argi+, cu L-arginina
Ieri am fost uimit sa constat ca majoritatea vizitelor de pe blog se datorau cautarilor pe Google dupa cuvantul cheie "Argi +".

Fiind plecat la Budapesta, n-am stiut ca s-a lansat produsul ARGI + si in Romania .

Am mai scris mai demult despre Argi +, insa azi chiar am avut prima comanda si vreau sa va dau mai multe detalii.

Click pe imagine pentru marire:
informatii despre Argi +
Si modul de utilizare, tot cu click pe imagine pentru marire:
mod de utilizare Argi +
Cei care au avut nevoie de asa ceva, stiu ca pana acum arginina era greu de gasit la noi, la preturi foarte mari si la concentratii mai scazute.
De acum insa, ARGI +, cu L-arginina si complex de vitamine, se gaseste in depozitele Forever din Romania.

Sa vorbim si despre preturi. Am scris mai demult despre preturile produselor Forever, iar acum am sa detaliez despre cele 3 preturi la care poate fi achizitionat ARGI +.

Pentru cineva care nu este inscris in sistem, pretul Argi + este de 56,25 Euro, fara TVA.

Avand insa in vedere ca o comanda minima necesara pentru inscriere este de 25 Euro + TVA, (adica cu un Argi + va puteti deja inscrie), cred ca merita sa dati 10 RON pe o mapa de inscriere (care contine si materiale informative despre toate produsele Forever) si sa luati produsul cu 47,81 Euro, fara TVA.

Economia este semnificativa, plus ca fiind inscris in sistem veti avea permanent o reducere de 15% si chiar posibilitatea sa recomandati produsele altor persoane si sa castigati ceva bani.

Cel mai mic pret cu care poate fi achizitinat ARGI + este de 39,39 Euro, fara TVA..

Am mai spus cum se poate ajunge la reducerea de 30%, astfel incat singuri decideti care situatie va avantajeaza. Pentru detalii referitoare la inscriere/reduceri va astept cu un un mesaj pe e-mail la danielbotea2008@gmail.com

Va doresc vizionare placuta si multa sanatate!



Daca n-aveti engleza la indemana, click pentru subtitrare in limba romana. Multumim Dana Epure.

Etichete: , ,