Postare de post


Daca nu stiati deja, de ieri suntem in Postul Craciunului, care tine pana pe 24 decembrie.

Eu nu tin postul pentru ca ... inca nu mi-am propus, dar pentru cei care-l tin, felicitari si perseverenta.

Postul este foarte bun din punct de vedere al detoxifierii organismului inaintea Craciunului. Organismul se curata incet-incet de toxine pentru a putea face fata sarbatorilor de iarna.

O detoxifiere fac si eu in fiecare iarna, inainte de vacanta, si timp de 9 zile tin Clean 9, un program de detoxifiere si reglare a metabolismului si greutatii corporale. Timp de 9 zile, beau 3 litri de Aloe Vera Gel, adaug Garcinia si Bee Polen si iau masa ca si cosmonautii.
Forever Clean 9 - controlul greutatii corporale
Ca si Postul Craciunului, este un fel de curatenie in interiorul organismului, pe care o fac de doua ori pe an.

Anul asta mi-am propus sa tin si partea spirituala a postului. Stiti voi, curetenia din suflet,  fapte bune, smerenie versus ganduri rele si altele.

Oricum, n-am sa postesc si la postari asa ca ne mai auzim. 
Voi cum tineti postul?

Update:
Acum am vazut ce bine arata pe Facebook: ... likes your post: "Postare de post"

Etichete: , , , , , ,