El poate. Ei pot. Noi putem?

El poate. Ei pot. Noi putem?
Ma gandesc ca daca Mr. President Obama poate, atunci si noi putem. Yes we can!!!

Am inteles ca sotia domnului presedinte american e foarte mandra ca sotul s-a lasat de fumuri. Vorba cantecului, o fi redevenit Mr. Force One "ce barbat era odata ..."?

Cred ca mandria doamnei Michelle Obama este potentata de mai multe motive de bucurie, fiind cu adevarat sotia celui mai "puternic" presedinte din lume.

A facut ceea ce trebuia sa faca, spune prima doamna a Statelor Unite.

Dar si in Europa se poate face ceea ce trebuie. Nu stiu daca ati auzit de Herman Van Rompuy (presedintele Consiliului European), - dar sefii de stat si guvern au auzit foarte clar de la acesta ca daca vor sa fumeze sa paraseasca sala.

Ei pot! Noi? Putem sau ... putim in continuare a fumuri.

Si ca sa nu zica fumatorii ca doar ii cert dar nu le dau nicio solutie certa, uite un program care a avut rezultate la doi dintre prietenii mei care mancau "numai" 2 pachete de tigari pe zi, iar acum nu mai fumeaza deloc.

Cel mai bine se incepe cu un program de detoxifiere in 9 zile, Clean 9, care are si rolul de a regla metabolismul si de a pregati organismul pentru ceea ce urmeaza.

Se continua apoi cu programul de mai jos.
Ca sa vedeti despre ce produse este vorba si cat costa, aici sunt descrierile si preturile.

Cam 3 luni de zile este perioada minima de program pentru cei care au fumat multe tigari si multi ani, depinzand insa si de vointa fiecaruia. Bineinteles, prietenii mei si-au dorit cu adevarat sa se lase de fumat iar programul i-a ajutat.

Pentru cei care doar declara ca vor sa se lase, le declar si eu de la inceput ca nu merge.

Nu merge nici scuza ca daca te lasi de fumat te ingrasi.

Asa arata prietenul meu cand era la 0,10 tone si fuma ...
Asa arata acum, dupa ce s-a lasat de "fumuri" si a adoptat un stil corect de viata.

Cealalta prietena care s-a lasat spune cam asa:
"de la 2 pachete am ajuns la 1 pachet, de la 1 pachet la 5 tigari pe zi si apoi ... la 0 (zero) tigari pe zi fara sa mai am vreo pofta ... si cati bani am economisit!"

Rabdare si ... "detabagizare"!

Etichete: , ,