Aloe: First, Heat Lotion si MSM Gel


De obicei, dupa ce revenim acasa de la o petrecere, iesire sau o miscare in aer liber, constatam diverse surprize: am racit putin, am stat in curent sau ne-am lovit, zgariat, sucit si alte asemenea mici/mari neplaceri.

Pentru astfel de cazuri eu folosesc trusa naturala de prim ajutor de la Forever. Asa se numeste Aloe First (first venind de la First Aid).

Daca Aloe First nu este suficient in rolul de antiinflamator natural, nu trebuie sa va lipseasca doua lotiuni contra durerilor: Aloe Heat Lotion si Aloe MSM Gel.

Va mai zic doua mici secrete pentru a avea aceste produse tot timpul la indemana.

Aloe First se cumpara intr-un recipient de 473 de ml, dar pentru a fi la indemana eu il tin intr-un mic spray de buzunar.

Si tuburile de Aloe Heat Lotion sau Aloe MSM Gel sunt destul de mari la 118 ml, dar am mereu la mine cateva esantioane de produs. Acestea au doar 3,5 ml.

V-ar trebui o astfel de trusa naturala de prim-ajutor?
Pentru preturi si informatii suplimentare puteti rasfoi catalogul produselor Forever sau informatiile detaliate  (ingrediente, pret etc.) despre:

Etichete: , , ,