Ce apreciem/detestam la bloggeri?


Ce apreciem/detestam la bloggeri?
Aceasta este inca una dintre temele dezbaterii GBdR de azi. Fara alte introduceri, sa dezbatem deci.

Apreciez originalitatea, scriitura cu substrat, informatia utila si daca se poate toate acestea ambalate intr-un stil personal, cat mai voios. Sunt prea pretentios?

N-am sa insist prea mult pe ceea ce-mi place, pentru ca am o rubrica saptamanala Blog and Roll in care punctez articolele preferate din blogosfera de proximitate si mai nou preferintele din grupurile bloggerilor. Daca apar aici articole sau bloguri inseamna ca au intrunit aprecierile mele.

Detest? Este prea mult spus. Ocolesc mai degraba blogurile care n-au calitatile de mai sus.

Insa fug repede de pe blogurile in care mesajul bloggerului se pierde printre reclame.

Nu-mi plac nici bloggerii care-si dau Like de exemplu. Pai se subintelege ca-ti place ce-ai scris. Sau nu? Poti sa dai Like o data, sa testezi daca merge :)

Ies repede de pe blogurile pline de greseli gramaticale. Subiectul poate fi chiar interesant, dar daca-l desparte virgula de predicat ... te goneste. Ii mai atentionez printr-un comentariu, dar nu-i usor sa-i spui cuiva ca ... nu stie sa scrie corect. Toti mai facem greseli, dar ma refer la astea flagrante, care zgarie ochiul.

Defect profesional sau nu (primul meu job a fost intr-o editura), repede imi sare in ochi punctuatia care nu este la locul ei. Poti spune ca este o chestiune de forma, dar pe mine ma deranjeaza. Atat de mult incat am sa revin aici la un exemplu explicativ, aplicabil la multe bloguri.

Ce nu-mi mai place? Nu-mi plac bloggerii care fac spam comentand fara legatura cu subiectul. Sterg rapid comentariul si nici macar nu sunt curios asupra link-ului postat fortat in context. Adica oricum spam-ul nu-si atinge scopul. Cat sa fii de "plat" incat sa "perverserezi" in prostie?

Probabil ca mai sunt si alte aspecte care nu-mi plac, dar prefer sa ma concentrez pe ceea ce-mi place in blogosfera. Din acest motiv veti gasi la mine pe blog mai multe articole "apreciative" de genul Blog and Roll decat articole corective de genul "asa nu".


Update:
Pareri cel putin la fel de interesante despre subiectul dezbatut mai gasiti la:
Spor!

Etichete: