Vinerea colorata ... blogosferic

Primul Craiova Blog Meet oficial
Veni, Vidi, Vici! Da, a fost Craiova Blog Meet si ne-am intalnit, reusind sa invingem cea mai geroasa zi de pana acum.

Am venit si acum vedeti si voi cum a fost la Da Vinci.
Au raspuns prezent:
Asa cum am promis, participantii la Blog-Meet sunt deja in blog-roll-ul meu craiovean.

Luci a fost fericita castigatoare a premiului pentru blogosfera feminina, dar pentru ca n-am fost cel putin 10, calendarul cu super-fete(mai tari decat ale lu' Blogatu :) l-am reportat pentru martie.

Ne-am gandit ca urmatorul blog-meet sa fie pe 31 martie, intr-o sambata, asa cum ne-au cerut mai multi din blogosfera craioveana.

Si ma gandesc eu ca ar fi bine ca pe langa socializare sa ne prezantam fiecare si blogurile sau proiectele online. Am discutat si cum putin despre online, dar accentul a cazut mai mult offline, pe bere si bancuri. 

A fost o atmosfera super OK, de mult n-am mai ras cu atata pofta si ma bucur ca am reusit sa ne intalnim cativa bloggeri din Craiova. Ii asteptam si pe ceilalti.

Mai am cateva imagini de aseara:
Blog Meet in cea mai friguroasa zi a anului
Da, Blogatu a baut bere :)
Hai noroc!
restul sper sa le vedem la Luci, pentru ca ea a pozat mai mult, neavand mainile ocupate cu bere  :)
Luci ne-a pozat
Spor si sa ne vedem mai multi pe viitor!

Etichete: ,