Toti bem apa, dar stim ce bem?

sustin-legea-apei
Zic eu de multe ori pe aici pe blog ca noi, consumatorii, putem influenta calitatea produselor, dar poate ati crezut ca este asa... de teorie. De vreo doi ani tot vorbesc despre importanta etichetei si a ingredientelor iar de curand am dat si un exemplu de eticheta "adaptata" in stil romanesc.

Si tot de curand am vorbit despre apa noastra cea de toate zilele. Este important sa bem apa, dar si mai important este sa bem o apa sanatoasa. Depinde si de noi!
Voteaza Legea Apei
Ca sa faceti legatura intre toate acestea va propun o imagine de ieri, cu reactiile de pe Facebook la o initiativa legata de apa, semn ca nu sunt singurul interesat de subiect.


Daca cititi blogul stiti deja ca sunt interesat de sanatate in toate formele si cand am mai vazut si un apel "chinezesc" pentru a o initiativa romaneasca de a sprijini impreuna legea apei am zis ca merita sustinere.

Eu am semnat initiativa de ieri, dar o puteti semna si voi. Nu vreau sa va influentez, aveti aici mai multe informatii despre legea apei.

Sper sa avem o lege buna si producatori transparenti ... ca apa curata!

Etichete: ,